سلام مامانا واسه ۷ ماه قطره پلارژین میدن ؟

۵ پاسخ

من از ۴ ماهگی میدم😂

اره دختر من هفته ی پیش سرما خورد دکتر بهش پلارژین داد

اره الان میدم، حتی پسرم ۴ ماهش بود سرما خورد هم دکترش داد

بله دختر منم الان داره میخوره

من ک بچه م ۲ماهش بود بهش دادن

سوال های مرتبط