فكر كنم طبيعيه عزيزم
شما زيادى سخت گرفتين بايد بهش محبت كنيد و اصلا توجه نكنيد به لجبازياش
کم خونی نداره
افسردگی نداره
این حرکت برا جلب توجه هست
باشگاه ثبت نامش کن بهش مسئولیت کوچیک بده بیش از حد بهش محبت کن
دنبال جلب توجه هستش احتمالا به محبت بیشتر نیاز داره
از سر لجبازی حرصتون میده که حتی با داد زدن بهش توجه کنید
کم خونی نداره؟
شاید افسردگی داره عزیزم.
میخوای بهت یه مشاور معرفی کنم ؟؟
همسن پسر کنه دقیقا پسر منم همینه با خواهرش دعوا میکنه میزنتش هر چقدر هم که بگیم بچس نمیفهمه نکن حالیش نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.