کودک#
فرزند#
پوشک#
بچه#
ببلاک#

تصویر
۵ پاسخ

فكر كنم طبيعيه عزيزم
شما زيادى سخت گرفتين بايد بهش محبت كنيد و اصلا توجه نكنيد به لجبازياش

کم خونی نداره
افسردگی نداره
این حرکت برا جلب توجه هست
باشگاه ثبت نامش کن بهش مسئولیت کوچیک بده بیش از حد بهش محبت کن

دنبال جلب توجه هستش احتمالا به محبت بیشتر نیاز داره
از سر لجبازی حرصتون میده که حتی با داد زدن بهش توجه کنید
کم خونی نداره؟

شاید افسردگی داره عزیزم.
میخوای بهت یه مشاور معرفی کنم ؟؟

همسن پسر کنه دقیقا پسر منم همینه با خواهرش دعوا می‌کنه میزنتش هر چقدر هم که بگیم بچس نمی‌فهمه نکن حالیش نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم👶🏻 مامان پسرم👶🏻 ۱ سالگی
مامان کوروش و نلا🩷 مامان کوروش و نلا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی