دارم ساک می‌بندم چی بزارم توش هم‌برا خودم هم نینی

۳ پاسخ

پوشک دستمال مرطوب زیرانداز تعویض دودست لباس و کلاه و دستکش .محض احتیاط شیشه شیر شیردوش پستونک .پماد سوختگی.
برای خودت شورت نخی یا یکبار مصرف سوتین پد شیردهی.کاور یکبار مصرف توالت فرنگی .پوشک ساده بزرگ لباس برای موقعی ک مرخص میشی .مدارک پزشکیت و شناسنامه خودت و همسرت
تو سبدت هم فلاکس آجیل بيسکوئيت. عسل .خرمااا. لیوان قاشق

نی وردار دعام میکنی بعد زایمان 😁

برای بچه بلوز شلوار رکابی دوتا ست بردار با کلاهو جوراب و پتو دور پیچش ،۱۰ تا پوشک دستمال مرطوبو زیر انداز،
برای خودت پوشک بزرگ شرت یبار مصرف خیلی راحته لباس برای بعد ترخیصت ،تونستی خرما ،کمپوت ،نبات اینام خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼🏻🩵 مامان سامیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی