۵ پاسخ

من پودر شیر افزا گالاکتو مید با شیر قاطی میکردم میخوردم خوب بود
بعدش دیگه خودم نخوردم

من از ۲ ماهگی دیگ نگرفت الان هنوز فشار بدم میپاچه خشک نشده

قرص لاکتاول بگیر بخور گلم...قیمتش یکم بالاس ولی عالیه من که ازش اثر دیدم...دختر منم سینمو نگرفت ولی واسش میدوشم در کنار کمکی بهش میدم

به مرور میک نزنه شیرت کم میشه ولی فعلاً شیر افزا بخور بدوش بده بهش
در کنار کمکی شیر خشک بده بهش لاغر نشه

با شیشه هم نمیخوره شیر ؟

سوال های مرتبط