۱۳ پاسخ

من خودم گرفته بودم بعد بردم دکتر نشون دادم گفت لین خارجیه اونجور ک سیسمونی ها میگن همش بدین مقدار زیاد نه فقط هر ۸ ساعت ۶ قطره

خب ببرش دکتر قطره کولیک بهش میده

اگه توان نالیشو داری یه اینفاکول براش بخر معجزس هر ۸ ساعت ۶ قطره بهش بده

قشنگ سیر میشه ؟؟

اینجوری منظورم بود

تصویر

من هم مثل شما قطره کولیکیز الان گرفتم ببینم چطورع

بچه من با صدای سشوار اروم مبشد

تحمل کننن فقط

ای جانم عزیزم
کولیک داره حتما بچه
برش که می‌گردونی شکمش رو دستت باشه کلا رو شکم بخوابونش رو ساعد دستت
میتونی راهش ببری و حواسش رو با صدایی پرت کنی، مثل صدای جارو برقی یا سشوار
میتونی از نت دانلود کنی صداش رو ، گردش با ماشینم جواب میده ولی چند ماه درگیری دیگه 😁

عزیزم آروقشو می گیری همیشه؟

خب ببرش پیش ی دکتر خوب حتما مشکلی داره

حوصله داشته باشه تا زمان بگذره
بزرگ بشن رفع میشه

تحمل و تحمل تا دوره اش بگذره

سوال های مرتبط