۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم ۲۵۰۰ بود وزنش دستگاهم نرفت
من، زایمان قبلم 34هفته زایمان کردم امپول ریه زده بودم وزنس 2100بود دستگاه هم نرفت خداراشکر
۳۸ هفته ۳ روز زایمان کردم به علت جذب نشدن مایع داخل ریه رفت دستگاه همه چیز کامل بود و ریه با اکسیژن تراپی و چرک خشک کن اوکیه شد
من ۳۶ هفته زایمان کردم بچم ۳ کیلو بود ولی ریه هاش کامل نبود اینتوبه شد دستگاه رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.