کسی تو هفته من زایمان کرده؟بچش‌وزنش چقدر بوده؟دستگاه رفته؟

۴ پاسخ

۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم ۲۵۰۰ بود وزنش دستگاهم نرفت

من، زایمان قبلم 34هفته زایمان کردم امپول ریه زده بودم وزنس 2100بود دستگاه هم نرفت خداراشکر

۳۸ هفته ۳ روز زایمان کردم به علت جذب نشدن مایع داخل ریه رفت دستگاه همه چیز کامل بود و ریه با اکسیژن تراپی و چرک خشک کن اوکیه شد

من ۳۶ هفته زایمان کردم بچم ۳ کیلو بود ولی ریه هاش کامل نبود اینتوبه شد دستگاه رفت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد