۲ پاسخ

وقتی دمای بدنش بالاس احتمالا ویروسه عزیزم سریع بهش استامینوفن بده
ی چای نباتم درست کن بده
فردا اگ بهتر نشد ببر دکتر عزیزم

چیزی خورده حتما ما به اصطلاح خودمون میگیم رودل کرده..من اینجور وقتا یکم شربت گریپ میکسچر که نوزادیاش بود میدم بهش پیپی میکنه خوب میشه

سوال های مرتبط