واسه من برجسته نشد، یه خط صافه که دست میکشم چیزی احساس نمیکنم که گوشت اضافه باشه. واسه شما بد بخیه زدن
منم اینطورم
برای منم همین جوری شده کرم های خارجی هم میزدم فایده نداشت حالا شاید برم لیزر کنم شاید جاش کمتر بمونه
منم اینجوری شده خاهراممیگن اولش اینجوریه بعدش کمکم کم رنگ میشه بهتر میشه
چقد بد شده
مال من ی خط صاف بخیمم جاش مشخص نیس دست میزنم هیچی مشخص نیس انگاری
بخیه هام جذبی بودن
بخیه هات کشیدنی بود؟؟
چرا اینجوری شده
مال من که تا الان دوتا عمل داشتم اینجوری نشده
بد دوخته
مال منم اینجوری شده دکتر منم خوب بود و بهترین بیمارستان بودم ولی من پوست خیلی بدی دارم و زخمم دیر جوش میخوره فک میکنم بخاطر همون اینجوری شده
میتونی تتو کن
من از بیمارستان دویدم😭
الانم تو رفنگی داره سمت راستش
والا بیکینیم کبود ه تفاوت رنگی نمیببنم
منم همینه 🥲
دکترمم کارش عالیه و کلا از زایمانم خداروشکر راضیم اما فک کنم به پوست مربوط میشه
مال منم هست
کجا زایمان کردی؟
منم🥲🥲
تازه من بخیه هام مثل شما سر تا سر نیست من دونه اییه ۷تا بخیه دونه دونه اینطور گوشت شدهتمام اعتماد به نفسم از بین رفته🥲💔💔💔
ما منم اینجوری شده🥲
من هزار تا ترمیم کننده زدم بازم اینجوری شد
مال منم اینجوری هستش.یه حالت سوزش و خارش هم داره!مال شما هم داره؟طبیعی؟
برای منم اینجوری شده ترمیم کننده نزدی؟
چقد بد شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.