۸ پاسخ

دخترمو بردم دکتر گفت توسوپش هویج نریز به جاش آلوبریزبعدیه قطره پدی لاکت هم داد

میگن بچه اگه شکمش کار نکنه یعنی میخواد وزن اضاف کنه حالا نمیدونم درسته یا ن ولی من هروقت بچم اینطور میشه کاریش نمیکنم عادیه بنظرم

هر وقت شکمش کار نمیکنه روغن زیتون یا کره رو تو غذا هاش زیاد تر کن وقتی اسهال میشه کمتر کن

کره بزن ب غذاش عزیزم

تو غذاش کره یا روغن زیتون نمیریزی؟

خانمی که خندیدی متاسفم برات

روغن زیتون بش بده

قطره بی بی کر بده
کره
روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان اَوِستا مامان اَوِستا ۵ ماهگی