نه بنظرم
نه به نظرم جالب نیس
تو ترکی معنیش میشه لجباز 😐
اسم کامل سلیقه ای هس عزیزم ولی بنظر من قشنگ نیس
نه اصلا
معنیش میشه چی این ؟
ن اصلا
ای بابا
این چیه باز
سليقه من نيس يكم خوندن و تلفظش هم برام سخت بود
نه جالب نیس تلفظش هم خوب نیس
خیلی قشنگه من خیلی دوست داشتم اسم بچمو انس بزارم وله بچه پسر عمه م اسمش انسه
من خودم میگم سهیل یا صدرا
ولی شوهرم أنس دوس داره
حالا نمیدونم ☹️
معنیش چیه؟
سلقه ای هست ولی قشنگ نیست
ن قشنگ نیست🫤🫤🫤
بنظر من باید یه اسمی باشه ک تلفظش برای همه راحت باشه از لحاظ کسره فتحه و غیره، و از لحاظ اجتماع اسم عجیبی نباشه ک فردا باعث ناراحتی بچه بشه
اسم سلیقه اییه عزیزم ولی با احترام سلیقه من نیست
خیلی جالب و خاصه
سهیل
تو سلیقه من نیست حقیقت
سهیل خیلی بهتره
نه خوب نیس
به چه معناست
سهیل خوبه یا أنَس ؟
نه بنظرم
نه عزیزم جالب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.