بچه ها بنظرتون اسم
أنَس واسه پسر خوبه ؟

۲۴ پاسخ

نه بنظرم

نه به نظرم جالب نیس
تو ترکی معنیش میشه لجباز 😐

اسم کامل سلیقه ای هس عزیزم ولی بنظر من قشنگ نیس

نه اصلا

معنیش میشه چی این ؟

ن اصلا

ای بابا
این چیه باز

سليقه من نيس يكم خوندن و تلفظش هم برام سخت بود

نه جالب نیس تلفظش هم خوب نیس

خیلی قشنگه من خیلی دوست داشتم اسم بچمو‌ انس بزارم وله بچه پسر عمه م اسمش انسه

من خودم میگم سهیل یا صدرا
ولی شوهرم أنس دوس داره
حالا نمیدونم ☹️

معنیش چیه؟

سلقه ای هست ولی قشنگ نیست

ن قشنگ نیست🫤🫤🫤

بنظر من باید یه اسمی باشه ک تلفظش برای همه راحت باشه از لحاظ کسره فتحه و غیره، و از لحاظ اجتماع اسم عجیبی نباشه ک فردا باعث ناراحتی بچه بشه

اسم سلیقه اییه عزیزم ولی با احترام سلیقه من نیست

خیلی جالب و خاصه

سهیل

تو سلیقه من نیست حقیقت
سهیل خیلی بهتره

نه خوب نیس

به چه معناست

سهیل خوبه یا أنَس ؟

نه بنظرم

نه عزیزم جالب نیس

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 ۷ ماهگی
مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد