۶ پاسخ

بچه پسره چون ضربان قلب زیر 170پسره

این سونو انومالی هست؟ان تی مگه جنسیت میگه

سلام گلم عدد انتی مرزه
بالا هم نیست اما دکتر سونوگرافی توصیه کرده آزمایش های تکمیلی رو انجام بدید
اصلا نگران نباش بعد از سونو گرافی رفتید آزمایش خون رو انجام دادید؟

بچه دختره
خطا کجا داره؟

مشکلی نداری خدارو شکر بچتم احتمالا دختره

نینی دختره😊

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری