بچه پسره چون ضربان قلب زیر 170پسره
این سونو انومالی هست؟ان تی مگه جنسیت میگه
سلام گلم عدد انتی مرزه
بالا هم نیست اما دکتر سونوگرافی توصیه کرده آزمایش های تکمیلی رو انجام بدید
اصلا نگران نباش بعد از سونو گرافی رفتید آزمایش خون رو انجام دادید؟
بچه دختره
خطا کجا داره؟
مشکلی نداری خدارو شکر بچتم احتمالا دختره
نینی دختره😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.