خانمایی که دچار فانلینگ شدین درد داشتین یا توی سونو متوجه شدین؟

۲ پاسخ

من درد نداشتم توی سونو فهمیدم

من درد داشتم...کمرم و رون پاهام و زیرشکمم دردمیکرد...

سوال های مرتبط