خانمایی که سرکلاژ شدین
استراحت مطلقین یا نه؟

۸ پاسخ

من 11اسفندسرکلاژ شدم
طول سرویکس 15میلیمترشده بود
دکترم گفت که 2هفته کامل بايد استراحت کنی
تانسبت به شرایطط توصیه های لازم روبگم

سلام شماطول سرویکست توی انومالی ۲۵بودسرکلاژشدین رفت بالا؟

مامانا دکتر بمن نگفت مطلق فقط گفت استراحتتو بیشتر کن و کار سنگین نکن من کارای خونه درحد جارودستی یا ظرف شستن و غذا پختن اینارو خودم میکنم ینی بازم خطرناکه سرکلاژم هستم ۲۸هفتم

من که مطلقم

من 27 بود رحمم دوشاخه سر پسرم هم مطلق بودم بازم 34هغته بدنیا اومد

هیچ کاری نکن اصلن تا به سی شیش هفته برسی من خیلی اذت شدم اگر یکم کار خونه انجام بدم بچه میات تو واژن درد شدید میگیره شیافت هم استفاده کن خیلی خوبه

مربوط به خودته درد داری یانه سرویکس چند بود

سلام آبجی بله استراحت مطلق هستم

سوال های مرتبط