اره کلا بدمزس
ولی این یوروویتال پلاس طعم لیمو میده یکم بهتره ولی اون بوی ماهی و چربی رو همشون دارن
من برای حافظه و صحبت کردن میدم
برا سانستول خوشمزس
ولی کلا بد طعمه چربه
من بردمش دکتر بهم گفت چون مصرف ماهیتون کمه بهش بده برای قد و رشد و اینجور چیزا هم خوبه.
..ولی من شربتشو نمیدم دو بار در هفته قرصشو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.