۳ پاسخ

اره کلا بدمزس
ولی این یوروویتال پلاس طعم لیمو میده یکم بهتره ولی اون بوی ماهی و چربی رو همشون دارن
من برای حافظه و صحبت کردن میدم

برا سانستول خوشمزس
ولی کلا بد طعمه چربه

من بردمش دکتر بهم گفت چون مصرف ماهیتون کمه بهش بده برای قد و رشد و اینجور چیزا هم خوبه.
..ولی من شربتشو نمیدم دو بار در هفته قرصشو میدم

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه(شاهان) مامان قلب خونه(شاهان) ۲ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی