۳ پاسخ

اما حتما بده چون دردشو آروم میکنه

پاراکید بخاطر دردش میدن و خدانکنه از درد تب نکنه اما من خودم دیدم پسرم درد نداره و تب نکرد هر ۶ ساعت دادم بعد کردم ۸ ساعت

نه عزیزم باید بدی حتما به من گفت
چرک خشک کن هم حتما بده

سوال های مرتبط

مامان پارسیس مامان پارسیس ۱۶ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته سیزدهم بارداری