ن گرونی کجا بود ؟چرا الکی جو میدین؟چیزی نیس ک
فقط باید گشنگی رو تحمل کنیم همین
روزی ۱ وعده اگه تونستیم غذا بخوریم
لباس هم ک مهم نیس اصلا هرچی پوشیدی بپوش
هیچی گرون نشده همه چیز مفته مفتتتت
فقط ما نمیتونیم بخریم
درسته گرونیه ولی عوضش امنیت داریم
اع ببخشید اونم چند وقته دیگه نداریم
خیلی ترسناک شده به خدا داریم نابود میشیم
اینا همه کار دژمنه
وگرنه مسولین ما خیلی بفکرن الویتشون رفاه مردمه 😌😄
ی مهمونی ساده گرفتم یه مدل غذابابورانی همه چی ساده برا۱۳نفرشد۵تومن ناقابل گرونی کجابودبرایه شب انقدی نی ک اونوقت حقوق ۲۵تومن
یه عده بی مغزم فک میکنن تقصیر امریکاو ا س ر ا ییله گاهی اوقات هرچی سر مرذم بیاد حقشونه
همه خسته شدیم خیلللی همه جوره داریم فشار تحمل میکنیم
طرف ما شبا خیلی پشه است بعد امروز رفتم حشره کش بگیرم تارومار شده 400تومن گفتم نمیخوام بزار هی شب تا صبح نخوابیم
اره واقعا من دارم کم میارم بیچاره همسرامون چه فشاری رو دوششونه 😭
لعنت ب ترامپ و انتر یابو😮💨
یعنی از خوراکیا تا پزشکی و دارو و میوه و تره بار بگیر تا مرغ و لوازم یدکی ماشین و کوفت و زهر مار. همشون لهمون کردن دیگه ☹️بسه بابا چقدر دلم میسوزه برای همسرم و بقیه مردا که واقعا دارن همه تلاششون میکنن بازم احساس شرمنده بودن دارن
من حسابی بریدم
الکی جو ندید گرونی کجا آخه مرغ کیلو۴۸۰هم مگه گرونیه
خاک بر سر مسئولین بی کفایت و بی غیرتمون
واقعا خدا به داد مردای این دورو زمونه برسه که دوشیفتم بدبختا کار کنند باز م کم میارن
شوهرم رسماً داغون شده
بله اونقدر بریدم که دلم میخواد یه موشک بزنن تو فرق سرمون راحت شیم
من فقط مواظبم حامله نشم بچه هام ازگشنگی تلف نشن
خدا لعنت کنه باعث و بانیشو دیگ حسرت به دل همه چی میمونیم خدا نگذره
بخدا وضعیت خطرناک شده از دست این تورم گرونی نمیشه زندگی کرد خدا ب دادمون برسه
بخاطر محاصره بنادره نه باری میاد نه باری میره این وسط به عده هستن سودجو دلشون نمیسوزه واسه پایین دستا.
اصلا دخل و خرجا بهم نمیخوره. کرایه خونه ها وحشتناک شدع
تاپیک منو بخون منم امروز یه دکتر رفتم یه سر به مغازه ها زدم حس میکردم ۱۰۰ ساله از قیمتا خبرندارم از صبح تا حالا تو شوکم اصلا
وحشتناک و ترسناک شده بخدا دنبال گرونی فقر و دزدی و فحشاست،من واقعا موندم دیگه نمیتونم یه سری خوراکی برا بچم بخرم
هیچی نمیشه خرید هرچی داری باید بذاری روی سرت
شیشه عینک دودیم از دستم افتاد پرید با شماره چشمم هرجا بردم گفتن سه میلیون هیچی گفتم نمیخوام
بخدا ک دیگه کممممم آوردیم 😫
اره بخدا خسته شدیم امشب هوس بال مرغ کرده بودم رفتم بخرم قیمتش از مرغ بیشتر شد ده تا دونه برداشتم شد۵۵۰🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.