۷ پاسخ

ازدواج کنی هر دوسال باید بدی

به سن ربط نداره وقتی رابطه جنسی شروع کردی باید بدی راحته هم

از دختر که نمیتونن تست بگیرن بخاطر بکارت

سن مهم نیست از وقتی ازدواج کردی دیگه باید بری تست بدی

به سن ربط نداره
از هرسنی که ازدواج کرد یا رابطه جنسی برقرار کرد

هر سنی که رابطه جنسی شروع کردی هرسال باید پاپ اسمیر بدی

ربطی ب سن نداره
ازدواج کنی باید سالی یبار تست بدی

سوال های مرتبط

مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان 🧒هادی👶نیاوش مامان 🧒هادی👶نیاوش ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی