نه درد نداره یکم دهانه واژنتو باز میکنند و یه چیز مثل گوش پاک کن میکشه دهانه رحمت سریع تموم میشه
آره یه کم درد داره شاید چون من زخم بودم اینجور بود لرستانی واسم انحام داد
درد ک نداره دستگاه معاینه رو دیدی؟؟تاحالا بهش برخوردکردی؟؟همونه میزارن داخل دستگاه ت ن ا س ل ی نمونه برداری میکنن ترس هم نداره سریع تموم میشه فقط بایدپریودنباشی
نه مثل معاینه اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.