ببخشید تست پاپ اسمیر چجوریه درد داره

۴ پاسخ

نه درد نداره یکم دهانه واژنتو باز میکنند و یه چیز مثل گوش پاک کن میکشه دهانه رحمت سریع تموم میشه

آره یه کم درد داره شاید چون من زخم بودم اینجور بود لرستانی واسم انحام داد

درد ک نداره دستگاه معاینه رو دیدی؟؟تاحالا بهش برخوردکردی؟؟همونه میزارن داخل دستگاه ت ن ا س ل ی نمونه برداری میکنن ترس هم نداره سریع تموم میشه فقط بایدپریودنباشی

نه مثل معاینه اس

سوال های مرتبط

مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان 🧒هادی👶نیاوش مامان 🧒هادی👶نیاوش ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی