خانه بهداشت پاپ اسمیر میگیره؟؟؟📣📣📣

۲ پاسخ

اره من‌رفتم‌ برام نمونه گرفتن ولی بردم ازمایشگاه ۵۰۰۶۰۰ دادم دستگاهم استفاده شد گفتن ۵۰ تمن بده بابت دستگاهش گ همیین

بله بهداشت ما میگیره البته ماما میاد هفته ای ی بار ۲۶۰تومن هم هزینه میگیره

سوال های مرتبط

مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان 🧒هادی👶نیاوش مامان 🧒هادی👶نیاوش ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی