۱۱ پاسخ

ن اصلا درد نداره

حتما خبر بده منم میخوام انجام بدم،میترسم

نه عزیزم شل بگیری اصلا درد نداره
سریع هم تموم میشه

نبابا راحته

مثل معاینس یه کوچولو موقع نمونه فقط یکم شاید دردت بگیره

نه بابا

نه عزیزم اصلا

نه

عزیزم رفتی اومدی بگو ببینم چطور بود منم می‌خوام برم

نه مثل معاینه هس نترس

مثل معاینه هست

سوال های مرتبط

مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان 🧒هادی👶نیاوش مامان 🧒هادی👶نیاوش ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی