۲ پاسخ

دختر من فقط چیزای طعم دار میخوره مثلا سوپ اصلا نمیخوره چون نمک نمیریزم،منم براش فرنی با شیرین کننده های طبیعی درست میکنم،سیب و موز و خرما و گاهی کدو حلوایی
جز اینا هرچی تست کردم فعلا خوشش نیومده،
یه غذای اماده هم میخرم اونم خیلی دوست داره طعم هاش رو ولی شکر داره،مجبور بشم میدم چون شاغلم،
ترکیب سیب زمینی پخته شده با زرده تخم مرغ و شیر خشکم خوردش ولی خیلی دوست نداشت

سوپ
فرنی با سیب پخته شده
فرنی با موز
فرنی با هویج پخته شده
سیب و موز باهم له میکنم بهش میدم
عدس میپزم قلم میریزم توش خیلی مقویه
مغزیجات هم می تونی پودر کنی ب فرنی اضافه کنی
شیر برنج
آبگوشت

سوال های مرتبط