میگم اگه واکسن کزاز نزنم چی میشه؟؟؟

۷ پاسخ

من سر پسر ۱۷سال از واکسن کزازم گذشته بود اما هیچکس حتی دکترم نگفت واکسن بزن
اما الان همون دکتر میگ واکسن کزاز🥴

من سر بچه اولم نزدم چیزی نشد سر اینم نزدم انشالله که چیزی نمیشه

منم نزدم فکر کردم نزنم چیزی نمیشه 🥺

سرویس میشی

بمن گفت اگر نزنی بچت کزاز نوزادی میگیری

خدایی نکرده تو زایمان زخم باز داشته باشی از محیط آلوده میشه کزاز بگیری خدایی نکرده

نمیشه ک عزیزم بدنت نسبت به ویروس ها ضعیف میشه

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی