من سر پسر ۱۷سال از واکسن کزازم گذشته بود اما هیچکس حتی دکترم نگفت واکسن بزن
اما الان همون دکتر میگ واکسن کزاز🥴
من سر بچه اولم نزدم چیزی نشد سر اینم نزدم انشالله که چیزی نمیشه
منم نزدم فکر کردم نزنم چیزی نمیشه 🥺
سرویس میشی
بمن گفت اگر نزنی بچت کزاز نوزادی میگیری
خدایی نکرده تو زایمان زخم باز داشته باشی از محیط آلوده میشه کزاز بگیری خدایی نکرده
نمیشه ک عزیزم بدنت نسبت به ویروس ها ضعیف میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.