میشه واکسن کزاز نزنم؟
تنبلیم میاد برم بهداشت🫠

۷ پاسخ

بزن عزیزم میگن بهتره که بزنیم اگه یه موقع سزارین شدیم خدایی نکرده بچه کزاز نوزادی نگیره
منم 28هفته زدم

من به زور رفتم تو هفته ۳۰

من ک نزدم

من نزدم اصلا نگفتن کلا😂چیزیم نشد

منم همین مشکلو دارم الان ۳هفته امروز و فردا میکنم اخرم نزدم

منم میخام بزنم ۲۸ هفته

دکتر من نامه داده بود گفت حتما برو بهداشت بزن دیگه ۲۸ هفته رفتم زدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار هفته سی‌وهفتم بارداری