بزن عزیزم میگن بهتره که بزنیم اگه یه موقع سزارین شدیم خدایی نکرده بچه کزاز نوزادی نگیره
منم 28هفته زدم
من به زور رفتم تو هفته ۳۰
من ک نزدم
من نزدم اصلا نگفتن کلا😂چیزیم نشد
منم همین مشکلو دارم الان ۳هفته امروز و فردا میکنم اخرم نزدم
منم میخام بزنم ۲۸ هفته
دکتر من نامه داده بود گفت حتما برو بهداشت بزن دیگه ۲۸ هفته رفتم زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.