۸ پاسخ

منم دیروز زدم دستم خیلی سنگینه یکمم تب کردم ولی واجبه بنظرم

من دیروز زدم دیشب از درد دستم نمیتونستم بخوابم قرص داده بودن نخوردم 🫠

من زدم ینی یادم نیست

من زدم دیروز اصلا عجله نکن تا ۳۷ هفته دکترم گف وقت داربد

من ۲۸هفتگی زدم میگن حدااقل یه ماه زودتر از زایمان باید بزنی

برو بزن عزیزم ی ساعت هم بیشتر تایم نمیبره با معطلی

من دوتا واکسنی ک بهداشت میزنه رو زدم با اینکه کل خانواد سرما خوردن و اون ویروس جدیده رو گرفتن من اصلا نگرفتم

ببخشید واکسن کزاز برای چیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی