مامانا واکسن کزاز نزنم چی میشه

۱۲ پاسخ

هیچی نمیشه من خودمم نزدم دوستامم تو بارداری نزدن مشکلی هم پیش نیمد

تا اونجاییکه میدونم اگه ده سال اخیر نزده باشی باید بزنی

دکتر من گفت میشه نزنی ولی اگه بزنی بچه تا دوماهگیش که براش کزاز و میزنن بدنش ایمن میشه

اگه خدای نکرده کسی کزاز بگیره حین عمل چون بدن باز میشه احتمال کزازهس کسی بگیره درمان نداره واکسن به بچه هم ایمنی میده
بادکترزنانت مشورت کن

به منم گفتن بزن

من زدم تو۳۰هفته فقط دوروز جاش درد داشت همین هیچ علائم دیگه ای نداشتم، نمیخاستم بزنم دکترم گفت باید بزنی

همین واکسنی ک تو بارداری میزنن؟
نزدم من 👀

چرا نزنی؟
من از دکترم پرسیدم گفت مهم نیست ولی به هرحال زدم بهداشت

ده سالت اگه گذشته باید بزنی...معمولا هر ده سال باید زد علتش نیدونم😶..موقع عقد نزده بودی؟؟؟من چون موقع عقد زدم دیگه بارداری نزدم.....

بنظرم بزن خیالت راحت باشه
مگه واکسن‌هایی ک بعد بدنیا اومدن نینی رو نمی‌زنیم؟ اینم مثل همونه فقط تو بارداریه و برای مامان‌و‌نینی باهمه
ضررو عوارض نداره عوضش تو اینهمه ویروس خیالت راحته بچه‌تم آنتی‌ویروسش تو بدنش هست
چون اولین کزاز بچه ها تو ۱۵ سالگیه

منو۲۸هفته زدن....گفتن جای زخم زود خوب میشه کزار بزنی حتی جای جوشامم سیاه سیاه موند بدبخت شدم زخمم میشه جاییم خوب نمیشه

چرا نزنی؟

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان liam❤️ مامان liam❤️ هفته سی‌وششم بارداری