سلام مامانا
من الان یه سری ترشح غلیط سبز رنگ دیدم هفته هفتم ؟🥹

۱۰ پاسخ

عفونت هستش

خالی بوده نصف آب بود توش

من دیشب یه بشکه نوشابه خورده روی شکم الان براش اتفاقی نیوفته

سلام خانما خوبین

عفونته چیزی نیس برو دکتر معاینت کنه دارو میده برطرف میشه

ممنونم از مامان های عزیز که وقت گذاشتین و سوالمو جواب دادین کلی آروم تر شدم استرس داشتم
انشاالله نی نی هاتونو سالم بغل بگیرید و برای منم دعا کنید

عزیزم اینو بخونید

تصویر

احتمالا عفونته. دکتر دارو میده و اگه لازم باشه ضد قارچ. یه هفته‌ای خوب می‌شی ایشالله.

نه برو دکتر عفونت قارچی هست احتمالا

شاید عفونت داری به دکترت بگو

سوال های مرتبط