خاله هاا براش دعا کنید عملش آسون بگذره🥲🥲🥲

تصویر
۱۵ پاسخ

الهی آمین عزیزم مگه چی شده که قراره عمل کنه این تربچه نقلیه قشنگمون

انشاءالله ک عملش آسون و خوب باشه خوب خوب بشه پسرقشنگ مون

انشالله بلا ازش دور باشه

انشاالله براش راحت باشه اذیت نشه

انشالله به خوشی و سلامتی کامل تموم بشه طفلی هیچی متوجه نشه

عزیزم اصلا نگران نباش عمل ساده ای .زود خوب میشه انشالله

پسر منم داشت ۳ ماهگی عمل کردن تمام بیهوش😭😭😭

انشالله که زود خوب شه

ان شاالله عملش عالی میشه و با سلامتی برمیگرده خونه

الهی راحت عمل میکنه و سریع خوب میشه

الهی به حق علی اصغر به خوبی وخوشی تموم بشه

انشاالله انشاالله 🤲

استرس نداشته باش الهی به خوبی پیش بره خیلیارو دیدم این عملو انجام دادن

الهی به راحتی و خوبی عمل کنه و اذیت تشه

قربونش برم الهی خداسلامتی بده به این عزیزمون

سوال های مرتبط

مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان علی اصغرم👼🏻 مامان علی اصغرم👼🏻 ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی