برو دکتر برات ازمایش انزیم کبدی بنویسه
من از ۲۶ هفته درگیر خارشم بدنم داغون شده هر دفعه یجام اونم قرینه میخاره از پاهام شروع شد الان رسیده به گردنم ازمایشم دادم انزیمهای کبدیم مشکلی نداشت میگن از هورموناست گویا تا پایان بارداری باید تحمل کنم😮💨
برو آزمایش بده منم این جوری بودم آنزیم کبدم رفته بالا
حتما برو آزمایش خونآنزیم کبدی انجام بده.خدای نکرده بالا نباشه.برای سلامت جنین خطرناکه
نخارون چون ترک میخوره من شکممو نخاروندم اما رون و باسنم خیلی خارش گرفت منم خاروندم کلا شده ترک 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.