سلام عزیزم
من دو روز لکه بینی داشتم🥲در حد یه بند انگشت به رنگ قهوه ای یا صورتی کمرنگ
گرفتگی کمرم گاهی داشتم
سریع رفتم پیش دکترم و سونو انجام داد گفتش باید استراحت نسبی انجام بدم
۶۰تا شیاف پروژسترون واژینال داد گفت بذارم
تا مجددا سونو انتی انجام بدم
شماهم حتما برو پیش دکترت گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.