۳ پاسخ

رژیم بگیرادویه تندنخورلبنیات نخور دکترهم ببر

اگه شیر خودت میخوره خودت مراعات کن اگه شیر خشک کم کم بده اروغشو بگیر عمودی نگه دار سرش موقع خواب بالا باشع قطره اد اسانس دار اگه میدی بی تاثیر نیست در تشدید رفلاکس من گریمچر میدم عزیزم ۳ به بعد دخترم کاملا خوب شد حتما شکمش کار میکنه چون دخترم شکمش دیر کار می‌کرد اینطوری میشد تلاش میکردم تا کار کنه ماساژ و آب و گرم

شیرخشک میخوره؟؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی