۵ پاسخ

شکمت رو ببند منم سزارینی بودم اصلا شکمم نموند ببندش نبندی دیگه ساف نمیشه

من هیچییییی شکم یا چربی نداشتم الان یکم مونده خودمم موندم چ کنم

شکم بند واقعا تاثیر داره. ورزشای شکم و پهلو رو هم من از همین مدرس گهواره پرسیدم گفت سزارین بعد ۳ ماه شروع کنن

شکم بند و ورزش خیلی تاثیر داره

اون قسمت پایین شکم سزارینی‌ها ا‌کثرا میمونه چون عصباش قطع شده و جمع شدنی نی
ینی من هرچی سزارینی دیدم اینجوری بودن🤷🏻‍♀️ دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط