شکمت رو ببند منم سزارینی بودم اصلا شکمم نموند ببندش نبندی دیگه ساف نمیشه
من هیچییییی شکم یا چربی نداشتم الان یکم مونده خودمم موندم چ کنم
شکم بند واقعا تاثیر داره. ورزشای شکم و پهلو رو هم من از همین مدرس گهواره پرسیدم گفت سزارین بعد ۳ ماه شروع کنن
شکم بند و ورزش خیلی تاثیر داره
اون قسمت پایین شکم سزارینیها اکثرا میمونه چون عصباش قطع شده و جمع شدنی نی
ینی من هرچی سزارینی دیدم اینجوری بودن🤷🏻♀️ دیگه نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.