شوهرم از ترسش فردا نوبت واکسن دخترم هست میگه بذار شنبه بزنیم
وای نگووو
استرس دارم خیلیی
تاحااا صدای گریه خیلی زیاد بچمو نشنیدم
فقد وقتی بدنیااومد شنیدم
وای چند روز دیگه هلن واکسن دو ماهگی داره یعنی خیلی سخته 😳
سازگار باشه ایشالا راحت میگذره براش اولش همشون گریه میکنن ایشالا امروز کلا راحت بگذره براش روز اول مهم تره از فردا دیگه حالیش نمیشه و درد نداره،قنداقش و بعد چندین ساعت باز کن فقط پاهاش خشک نشه نتونه تکون بده ،وقتی تکون بده خیلی دردش بگیره بیشتر گریه میکنه حواست به این هم باشه
من دیشب خیلییییی سخت بود خداروشکر الان بهتره
دختر منم خیلی گریه میکرد گریشم فرق میکرد فقط جیغ میزد
طفلی انشالاه براش سبک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.