۱ پاسخ

دوقلویی ؟
اگه منظورت طبیعی باردار شین که آره ..
اگه بخاین با عمل و دارو و ..
فک کنم نیاز به مراقب و ریسک پذیری داره
چون مشکلی برای بارداری کلا نداره
اما بعد زایمان بدنتون دو برابر قبل عمل اسلیو میشه ..
البته باز نظرات بقیه دوستان هم بپرس

سوال های مرتبط