من با آب جوشیده میخورم طعم موز واقعا خوبه
میشه عکسس و بزارین
به منم یه مدل پودر داده حل کنم بخورم چون وزنم بالا نمیرفت نمیدونم چیه
با آب جوشیده سررد بخور ی دفعه سر بکش
من موزی
وانیلی
کاکائو خوردم تا حالا
که کاکائو از همشون باحال تر بود واقعا
کباب کوبیده بستنی حلیم مغزیجات
من بدم میاد از این پودرا حالم بد میشع
اینا تأثیر نداره الکی هزینه نکن خودتم اذیت نکن بجاش بستنی بخر حلیم بخر بخور
با شیر یا آبمیوه قاطی کن بخور
وانیل ک خیلی خوب هست ،میتونی با موز بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.