کاکائو با اب جوش عالیع
انگار داری شیر کاکائو داغ میخوری
توت فرنگیو موزخوبه کاکائوش مزه اهن میده🤪
کاکائویی من گرفتم دوس نداشتم ب زور خوردم
شور بود
موزی قابل تحمله
موزی عالیه
موزیش خوشمزست
انترامیل بگیر با طعم موز یا توت فرنگی
کاکائو مزه بیسکویت کاکائویی میده
موزی خوبه
بقیش خوب نیست
کاکائو افتضاحه اصلا نگیر
من همشو امتحان کردم
موزی خیلی خوب بود
توت فرنگی هم قابل تحمله
اما کاکائو و وانیل بده
فقط وانیل نگیر اصلا
میگن طعم کاکائو خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.