عزیزان سلفری جنسیت برای کیا درست بوده بیان بگننن

۱۶ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من انجام دادم و درست بود کاملا😍♥️

سلفیری برای من صد در صد بود دختر شد🩷🩷

عزیزم سلفری که قطعیه دیگه بر اساسه کروموزومه خطا که نداره

برا من درست بود

هرچی سلفری باشه همونه

من فقط تعیین جنسیت دادم
98٪زده
انتی هم همون احتمال رو داد
ومنتظرم تاانومالی انشاالله

سلفری چیه کی باید رفت؟؟

منم هفته بعد میرم آنومالی سلفری که گفته دختره

برا من درست بود

من فردا میرم ببینم جنسیت چیه سلفیری گفت دختره قنده❤️😍

درسته خطا نداره دیگه

واسه من درست بود
میگن ۹۹ درصده

سلفری خطا نداره ک
صددرصد درسته!
جنین رو بررسی میکنن DNA

سلفری جنسیت رو بر اساس دی ان ای میگه و برای همه درسته خطا نداره

سلفری که خطا نداره بر اساس کروموزوم های بچه جنسیت تشخیص میده. کروموزوم y داشته باشه پسره نداشته باشه دختره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی