۱۷ پاسخ

سلام دختر من ۸۱۰۰هست. اولا اشتها نداره زینک و اینا روش تاثیر نداشت خیلی بازیگوشه اصلا نمیشنه از صبح تا شب دنبالشم کلی سویق و چهار مغز عصاره قلم و پای مرغ و بلدرچین و ماهیچه هرچی فک کنید با هزار کلک به خوردش دادم اینه وضعش.تازه هفته پیش بردم فوق تخصص گوارش کودکان کلی ازمایشات مربوط به عملکر. کبد و ...گرفت چند تا ارمایش مدفوع خاص درباره ی دفع چربی و ...هرچی مربوط به وزن دهی و جذب بود گرفت خداروسکر همه چی نرمال بود .گفت اولا به ژنتیکه خودت ریزنقشی به خودت رفته .دوماخیبی جنب و جوش داره میسوزونه

پسر من ۹ ونیم ولی خیلی پرتحرکه زیاد هم غذا نمیخوره

دختر من که ۷۸۰۰بود چی بگم والا؟

دختر من ۹کیلو بود ۱۵ ماهگی
همه چیم خوب میخوره ولی انقد این بچه میجرخه که میسوزونه همه رو

بچه من ، هیچی نمیخوره اینقدر بد غذا هست

بله دختر من ۹ کیلوعه....

دختر من

هرچی حساستر باشی بدتره

دخترمن 8300بود امروز بردمش

پسر من

اگر سالمه آزمایش داده مشکلی نداره هیچ اشکالی نداره ژنتیک هم در نظر بگیر

۹۸۰۰کیلوعه
نمیخوره

اره عزیزم من پسرم تو ۱۵ ماهگی بردمش ۹و۶۰۰ بود الان واکسن ۱۸ ماهگی می‌خوام ببرم دعا میکنم وزنش رفته باشه بالا
بزرگ میشه گلم غصه نخور
ما کم کاری نمیکنم تقصیر ما نیست
پسر من دندوناش خیلی اذیتش می‌کنه ی روز میخوره ی روز. نه. کم اشتها بازی گوش
ولی خوب میگذره

اره دختر من ۹کیلو هست . تنشون سالم

هشت کیلو‌ آرع
ولی ۹ نه🥲

نمیخواد کاری کنی خودشم درست میشه فقط سالم باشه بزا لاغر باشه

من پسر بزرگم ۱۸ماهکی ۹,200بود

سوال های مرتبط