۳۴هفته جنین دستگاه میره؟

۷ پاسخ

دکتر خودش میگه برای آمپول ریه یا خودمون باید بگیم چون من سابق زایمان زودرس دارم بعد بچم هم ۷ روز بستری بود اکسیژن می‌گرفتم وای وزنش تو ۳۵ هفته ۳۵۰۰بود میترسم این یکی هم زود بدنیا بیاد

بعد اینکه دکترم گفت بین ۳۶ تا ۳۷ هفته سز میشی ممکن بچم بره دستگاه

عزیزم آمپول ریه بزن که خیالت راحت باشه

اگه خدانکرده زودتر درد بگیره با دکترتون هماهنگ‌کنید که قبل عمل امپول ریه بزنه تا بچه دیگه ریه ش کامل شه دستکاه نره دکتر من گفت اگه این‌اتفاق‌افتاد‌حتما به پرستارا بگو

اره دوقلوهای من ۱۰روز دستگاه بودن

مال من رفت

آره دوستم دو قلو هاش ۳۴ به دنیا اومد ۷ روز دستگاه رفتن

اره احتمالا

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی