چشم انتظار دختری🥰💖

تصویر
۴ پاسخ

ایشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزدل

مبارک گلم ولی چرا پوشاک سایز صفر کردی مطمن باش ازش استفاده نمیکنی

الهی به زودی دخترتون را در آغوش بگیرید

انشالله بسلامتی استفاده کنی ازشون عزیزم
کیفت رو چند خریدی ؟
من این مدل خوشم اومده چون مخمله دودلم ک زود کثیف بشه

سوال های مرتبط

مامان کشفدوزک مامان کشفدوزک ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد