۹ پاسخ

ازمن۱۶روز دیگ مونده🥹😂

من ۴۱ًهفته زاییدم😂

منم 12 همین ماه

بسلامتی بغل بگیریش عزیزم‌منم ۲۲این ماه نوبت سزارین دارم یعنی ۱۸روز دیگه خیلی استرس دارم☺️

سزارین میخاین انجام بدین؟؟

عزیزم سزارین هسی منم 21 این برج سزارین باید بشم

والا من ۲ روز ب ۴۰ هفته دارم دریغ از ی علائم
توپ و ورزشم میکنم

به سلامتی😍

🥹🥹❤️‍🩹

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۱ ماهگی