ازمن۱۶روز دیگ مونده🥹😂
من ۴۱ًهفته زاییدم😂
منم 12 همین ماه
بسلامتی بغل بگیریش عزیزممنم ۲۲این ماه نوبت سزارین دارم یعنی ۱۸روز دیگه خیلی استرس دارم☺️
سزارین میخاین انجام بدین؟؟
عزیزم سزارین هسی منم 21 این برج سزارین باید بشم
والا من ۲ روز ب ۴۰ هفته دارم دریغ از ی علائم
توپ و ورزشم میکنم
به سلامتی😍
🥹🥹❤️🩹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.