۸ پاسخ

چون هیچکس دکتر نیس جواب قطعی بده!
شما باید از دکترت بپرسی که خدای نکرده مشکلی پیش نیاد

الان وضعیتت جوری نیست اربیمارستان بترسی باید ازتوخونه بودن بترسی سریع برو بیمارستان ولی اجازه معاینه نده

باید بری بیمارستان

خب چرا نمیری بیمارستان عزیزم؟
من چند وقت پیش فقط زیر شکمم سفت میشد رفتم بیمارستان معاینه کردن یه فینگر باز بودم بعد آن اس تی گرفتن خداروشکر انقباض نداشتم،فرداش رفتم سونو سرویکسم ۳۳ بسته بود دیگه به دکترم نشون دادم گف شیاف بزار تاریخ زایمانمم آورد جلو تر

اصلا از بیمارستان نباید بترسی من ماه آخر سر هر چیزی بیمارستان بودم هفته آخرم یه حالت تهوع کوچیک داشتم گفتن کراتین دفع میکنی عفونت ادراری داری چون روز آخر بود زایمان کردم

عزیزم حتما برو بیمارستان

برو بیمارستان ازت آزمایش بگیرن

خب باید بری پیش دکتر کسی نمیدونه دقیقا الان چی باید بگه

سوال های مرتبط