عزیزم حتی اگه خونریزی نداشته باشید باید چهل روز صبر کنید
58 روز بعد
تا ۴۰ روز که خونریزی داشتم
بعدش که تموم شد دو روز بعد پریود شدم😑😂
شوهرم قهر کرده بود دیگه
دوماه بعدش
جفتشم 40 روز بعده اگه بدنت برات مهم باشه جانم چون ضرر داره احتمال عفونت گرفتن خیلی زیاده حتی خونریزی شدید
دوماه
سزارین بودم 20روز
بعداز ۴۳ روز
تا الان دو بار 🤣
وقت نمیشه اصلاااا
من سر پسرم تا دو ماهگی نمیتونستم
درو وحشتناک داشتم تو واژنم بیخیالش میشدیم
سر این رایمان هم که هنوز لکه بینی دارم 😐😐
۲۷ روز بعد
اماباید میزاشتم سی روز بشه زودتر از سی روز خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.