۴ پاسخ

سلام عزیزم آنزیم کبدی منم بالاست ولی باردار نيستم خارش هم داری چقدر بالاست؟؟؟ حتما پیگیری کن

برا من تو ۲۳ هفته رفت بالا ۷ روز بستری شدم دارو دادن بهم خوب شدم نترس چیزی نیس

حتما دکتر برو منم انزیمام تو ۳۰هفته بالا رفت خارش داشتم ۱۰ روز بستری شدم الان هم دائما نوار قلب و ازمایش تکرار میکنم و اولین روزی ک برم تو ۳۷ ختم میدن
تو هم برو پیشگیری کن ایشالا ک چیزی نیست

بخاطر کبد چربه چربی کمتر استفاده کن ترس نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری