۷ پاسخ

والا برخلاف حرف جدیدا من موهاشو زدم خداروشکر رشدش بهتر شد و پرتر شد
حالا میگن تاثیر نداره ولی من زدم داشت

نگران نباش عزیزم دختر منم بور موهاش مو نداره😂خیلی کمه موهاش. شش ماهشه کچل خانومی شده

پسر من کچل بدنیا اومد الانم انگار بوکسوری زده 🤣 وسطش مو داره دور تا دور نه

دختر منم😐

از این به بعد آهن و مولتی میخوره رشد میکنه عزیزم

دختر منم نداره🥺

پسر منم نداره🥲

سوال های مرتبط