۴ پاسخ

نه چیزی نمیشه میتونی بدی بخوره

من برای دخترم که درست میکنم خودش یه لیوان هم همیشه نگه می‌دارد روز بعد بخوره سالم میمونه که حالا خودت هم یه مزه کن اگر مزه ی بدی نمیده بده بخوره

یکم طعم و رنگش عوض میشه،من نمیدم،
من اگ‌اضافه بیاد تو قالب بستنی میریزم میزارم فریزر

سیاه نشده؟

سوال های مرتبط