خانوما بتام ۹۶۰۰ کی برم‌سونو

۳ پاسخ

چن روز تاخیر داشتین؟ من ۱۰ روز تاخیر کردم ۹۷۴۵ بود ۵ هفته و ۶ روز رفتم گف ساک کوچیک میبینم برو دو هفته دیگه بیا یک شنبه قراره برم اونقد استرس دارم هیچ علائمی ندارم

هفته ۸ گفتن برید سونو تشکیل قلب بچه

۸ هفته براساس اولین روز آخرین پریود

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق🥹♥️ مامان فندق🥹♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان امیر مامان امیر هفته ششم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیستم بارداری