۸ پاسخ

با سلام من 20 سالمه بیکارم
یه دختر دارم 22 ماهه
یدونم الان پسر باردارم 8 ماهمه
همسرمم سربازه ماهی 11 تومن
واقعا هم زندگی خیلی سخت میگذره اما بازم خداروشکر

منو همسرم هر دو معلم هستیم

من پزشک قلب و عروق
همسرم جراح مغز اعصاب
تو رویاهام 😂🥲🤣🤣🤣

ازدواج نکردم ولی بیکار تو خونه درسم نمیخونم♥🥲

خودم ماهی هفت هشت تومن که گل دوری میکنم شوهرمم ک ماهی هفتاد هشتاد تومن ک ونم استا بنا استش

من ۲۳سالمه
شوهرم ۲۷سالشه
مامان یه پسر دوساله
دوتا دختر دوقلو
و یه تودلی 🥰
من خودم داخل خونه هم درس میخونم هم خیاطی میکنم
شوهرمم با بنز تک کار میکنه ماشین مال خودشه پول خوبی درمیاره خداروشکر

شوهرم کارخونه داره منم رئیس بانکم عزیزم 😂😂😂
البته تو آرزوها

چرا ؟

سوال های مرتبط