۱۹ پاسخ

نه‌.. تلخه دخترم دوست نداره

اره

بله .

بله همینو میدم

من میدم

من and میدم

بله .

بله.

اره من میدادم به آدرینا

بله.

منand میدم

من ویواکیدز میدم
پدیا هم خیلی خوبه

منم همینو میدم

اره عزیزم فقط حواست باشه چند قطره با آب قاطی کن بهش بده چون میپره تو گلوش. با شیشه شیر میدم. خیلی راحت و خوبه.واسه دخترم پیش اومد و خدا رحم کرد بهمون

اره این عالیههه.من هرچی دادم بالا میاورد فقط این خوب بود

من اینو گرفتم میپرید گلوش با مشورت دکترش ماله بهداشتو میدم

منم همینو میدم

اره عزیزم

من همینو میدم

سوال های مرتبط