۱۲ پاسخ

قبرستون انرژی منفی داره نه نبر واسه چی ببری اگه بتونی بدی کسی نگه داره

نه نبر خوب نیست

نبر گناه داره بچه

من هنوز ۴۰روز پسرم نشد که خالم فوت شد بردمش دوماهش بود که داییم فوت کرد بازم بردمش بنظرم مشکلی پیش نمیاد الانم قبرستون برم میبرمش

من بردم ایه الکرسی و چهارقول بخون فوت کن بهش

من چون سه ماهه بار دار بودم بابام .فوت شد چهل روز بعد عمم .چهل روز بعد مادربزرگم.همش شوک عصبی بهم وارد می‌شد حمله پانیک بیمارستان استراحت مطلق.منو بهشت زهرا نبردن تا وقتی بچم چهل وپنج روزه بود بردن .اونم بماند شیر جوش دادم بچه ایقد گریه کرد که همه دعوام دادن دیگه نزاشتن برم‌تا غذا خور بشه .😔خیلی سخته ها دلم به بابام تنگ شده .ولی چاره چیه.نی نی ام میگن تا یه سال نباید ببری .خوب نیس سنگینی میوفته روش .منم منتظرم بعد بچمو ببرم نشون بابام بدم 😔😭😭😭

ما که برای رفت و آمد از وسط قبرستون رد میشیم تکلیف چیه

میگن سنگین قبرسون نبری بهتره خودت برو منم تاحالا نبردم

من بااینکه پدرم و از دست دادم نمیبرمش اصلا اونجا جای.بچه نیس از نظر من.
مامانم میگه بیار ولی من نمیبرم

آره میبرم

من خوشم نمیاد ببرم

نه اصلانبررر
بچه تواین سن براش خوب نیست
همون خودتم فعلانری بهتره

سوال های مرتبط

مامان رادین 😍 مامان رادین 😍 ۹ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی