من طول آمده بود ۲۵ سرکلاژم کرد ولی گفت با استراحتم میاد بالا شما استراحت کن و شیاف استفاده کن فقط برو سرویس و هیچ کار دیگیی نکن سرویس فقط فرنگی استفاده کن میره بالا من بعد سرکلاژم از ۲۵ شد ۳۴ فقط تا سرویس میرفتم تو ۳ هفته آمد بالا نگران نباش
ببین عزیزم الان تاپیک هاتو خوندم خیلی استرسی هستی این استرس بیشتر به بچه آسیب میزنه یکم ریلکس باش اولا تا خدا نخواد اتفاقی نمیفته بعدشم دکترتون درست گفته عزیز باید دو هفته صبر کنی دوباره سونو بدی پایین اومد سرکلاژ کن بالا رفتم که خوبه چرا نگرانی؟تا ۲۴ هفته وقت هست برای سرکلاژ خیلی ها هم هستن که با استراحت میره بالا دیگه نیاز نیس کاری بکنن ...سرکلاژ خودش ریسک داره بعد میتونم بدونم دردت چطوریه؟
میخوای شماره ماما دکتر فیروز ابادی رو بهت بدم صبح زنگ بزنی یا اگه الان جواب نداد اسمس بدی و بگی این مشکلو داری میخوای دکترتو تغییر بدی بابا نرید پیش دکترای داغون که شاگرد استادان هستن
من سرویکسم ۳۱بود انومالی ۱۸هفته با استراحت شد ۳۸
فقط دراز میکشم رو مبل زمینم نمیشینم
خم و راست نمیشم توالت فرنگی
یبوست رو هم کنترل کن
میشه دردت رو توضیح بدی؟!
منم درد دارم ولی شنبه باید برم انومالی
من واژنم تیر میکشه
مننهخونریزی داشتم نه درد طولم ۲۲ بود سریع روز بعدش سرکلاژ شدم
زیر ۳۰ خطرناکه چرا سرکلاژت نمیکنه
دکترت کیه؟
۲۹ بودی سرکلاژ نکرد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.